Enter

Imorgon ska jag söka till musikalen. Jag kan monologen "typ" utantill och låten sitter bra. Det känns bra. Känns som om jag kommer komma in, men att jag kommer bli väldigt besviken på att jag återigen kommer få en lustig biroll. Det är jag alltid. Jag vill fan vara huvudrollen den här gången. Vore slitigt, men skitmysigt. Jag känner att en huvudroll i heleneholms musikal är precis vad jag behöver.

Då har jag något att se fram emot efter att skolan börjar. För jag ser faktiskt inte fram emot att gå in i de dammiga teaterlokalerna och bli utskälld av mina klasskamrater ännu en gång på grund av att jag är fem minuter försenad till ett teaterrep som jag inte ens är med på.

Jag vill att någon knös ger mig en massa pengar som en investering. Jag känner att jag hade gjort den knösen ännu rikare och även mig själv. Jag har så jävla många idéer, men känner mig så otroligt begränsad på grund av att jag varken har tid eller pengar.

Fy sjutton.

(Jag älskar Vendela)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback