Haparanda

Hej! Förutom att jag idag blev bestulen på min mobil och min plånbok så har jag sjungit, ätit glass och varit med Vendela.

Och min sista gymsession var sjukt härlig. Jag vill köpa ett kvartal till. Då ska jag givetvis se till att mina värdesaker ligger säkert till...!

På andra fronter så gäller följande:

Lära sig monolog och sång inför musikalaudition
Skriva arbete om palestinakonflikten
förebereda lektion i röst & rörelse
och träna inför kulturhistorieprovet.

Kul! Jag ska försöka hinna pussa på min flickvän emellanåt. Tja'rå!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Och när exakt är du i Haparanda?
Skulle du inte till Falsterbo idag?
Går du på gym? Aaaavis! Vill också nån gång i livet. Man kanske skulle kunna bli av med den hära fläskmagen jag dras med.
Jag skulle aldrig klara av att filma en film heller. Och jav sjunger oftast lite småfalskt.
Varför är min lillebror så mycket coolare än jag ibland?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback